Kérdések

Online hitel információk


Készítse elő okmányait!
Amire szüksége lesz:
  • érvényes állandó személyi igazolvány, vagy érvényes személyazonosító igazolvány (új típusú, kártyaformájú vezetői engedély, vagy érvényes útlevél) és lakcímkártya
  • érvényes adóigazolvány
  • gáz- vagy villanyszámla
Biztosra akar menni?
Nyomtassa ki az online hiteligénylési segédletet! Ha úgy érzi, szüksége lehet rá, nyomtassa ki ezt az oldalt is, és használja az online igénylés során!
Elakadt? Kérdése van?
Olvassa el a súgót, vagy hívja a Cetelem ügyfélszolgálatát a 06/1-236-3040 számon!

Súgó

A megrendeléstől számítva mikor kapom meg a terméket?
A termék fogyasztóhoz jutása általában 1-2 nap alatt le szokott zajlani. Ennek feltétele, hogy a bank által megadott szükséges dokumentumokat Ön összegyűjtse és elpostázza az üzletnek. Az üzlet azokat leellenőrzi, és ha rendben találja, akkor kiszállítja Önnek a terméket.
Szerződéses csomagot a banknak vagy a boltnak küldjem?
A szerződéses csomagot mindig az üzlet számára kell visszaküldeni.
A szerződéscsomagot én kapom vagy a bolt?
Amennyiben hiteligénylése a bank által elfogadásra kerül az Ön által megadott adatok alapján elektronikusan előáll a szerződés, melyet a nyomtatás/mentés gombra kattintva számítógépére lementhet vagy azonnal ki is nyomtathat. Elfogadás esetén Ön minden esetben kap egy e-mailt is az igénylés során megadott címre, amelyben szereplő linkre kattintva Ön szintén mentheti/nyomtathatja szerződését.
Szükséges-e a hitelbírálat, ha már meglévő ügyfél vagyok?
Igen, mivel minden hiteligénylés új bírálatot von maga után, és a szükséges okmányok listája is csak a hitelkérelem felrögzítése után lesz végleges.
Ha technikai hiba lép fel, kinek kell jelezni? Üzletnek vagy a banknak?
Technikai hiba esetén, kérjük, az üzlettel vegye fel a kapcsolatot.
Miért nem kaptam meg e-mailben a szerződéscsomagot?
Előfordulhat, hogy levelezőjének tűzfala vagy spam beállításai blokkolták a levélhez kapcsolódó csatolmányokat. Ebben az esetben kérjük, hívja a webáruház információs vonalát, ahol kérésére elküldik Önnek újból a csatolmányt. Kérjük, ne adjon meg @citromail, @freemail, @t-online végződésű email címeket, mert ezen szolgáltatók esetén valószínűleg a levélcsatolmány nem érkezik meg.

Feltételek

Hiteligénylést mindazon 18. életévüket betöltött, természetes személyek adhatnak be, akik megfelelnek az következő követelményeknek
  • Magyarországon levő állandó lakcím
  • Igazolt, rendszeres jövedelem
  • Munkahelyen, vagy munkavégzés helyén vezetékes telefonon való közvetlen elérhetőség
  • Nyugdíjasok, nevelőszülők esetében a lakcím kártyára bejegyzett tartózkodási címen, vezetékes telefonon való közvetlen elérhetség
  • Munkaviszonyában nem áll próbaidő vagy felmondás alatt

Szükséges dokumentumok

Személyazonosságot és lakcímet igazoló okmányok
Magyar hatóság által kiállított
  • Érvényes állandó személyi igazolvány, vagy
  • érvényes személyazonosító igazolvány és lakcímkártya, vagy
  • új típusú kártya formátumú vezetői engedély és lakcímkártya, vagy
  • vagy érvényes útlevél és lakcímkártya
Lakcímet igazoló egyéb okmányok
Két hónapnál nem régebbi, a hitelkérelemben megjelölt tartózkodási hely címére szóló bankszámlakivonat, vagy telefonszámla, illetve ezek hiányában gáz-, villany-, víz-, kábeltelevízió-, táv-hő-, közös költség-, vagy vezetékes internetszámla (a szolgáltató által kiállított eredeti száma másolata)
Jövedelmet igazoló okmányok
Ha Ön munkavállaló: 30 napnál nem régebbi, ugyanazon munkáltatónál eltöltött min. 3 hónapos munkaviszonyról szóló munkáltatói igazolás (a Magyar Cetelem Bank Zrt. formanyomtatványa, vagy a Magyar Cetelem Bank Zrt. formanyomtatványán szereplő adatokat tartalmazó egyéb munkáltatói igazolás)
Ha Ön vállalkozó: Vállalkozók esetében az adóhatóság által érkeztetett előző évi Szja-bevallás, vagy az adóhatóságtól származó jövedelemigazolás
Ha Ön őstermelő: Őstermelők esetében őstermelői igazolvány és értékesítési betétlap, vagy az adóhatóságtól származó jövedelemigazolás
Ha Ön nyugdíjas: Utolsó nyugdíjszelvény és nyugdíj törzslap, vagy bankszámlakivonat, vagy utazási igazolvány és nyugdíjszelvény, vagy tárgy évi év eleji összesítő a nyugdíj összegérl. Rokkant nyugdíjasok esetében határozat a rokkant nyugdíj megállapításáról
A fent felsoroltakon kívül a Bank további dokumentumok becsatolását is kérheti.

Hiteltermék

Minél hosszabb, annál kevesebb! – THM 9,92%*
Referencia THM: 9,92%, 2 000 000 Ft hitelösszeg és 36 hónap futamidő esetén. *Minél hosszabb futamidőt választ, annál kedvezőbb a kamatozás! Futamidő: 10, 12, 15, 20, 24, 30 és 36 hónap. Fix, éves ügyleti kamat: 9,50 %-tól 34,05 %-ig (THM: 9,92%-tól 39,90%-ig). Kezelési díj: 0 Ft. Az igényelhető hitelösszeg: 50 000 Ft-tól 2 000 000 Ft-ig terjedhet. Szükséges önrész a vételár függvényében: 200 000 Ft-ig önrész befizetése nélkül, 200 001 Ft-tól 300 000 Ft-ig minimum a vételár 10%-a, 300 001 Ft felett minimum a vételár 20%-a. Reprezentatív példa 2 500 000 Ft-os vételár esetén:

Önrész: 500 000 Ft Kezelési dij: 0 Ft Hitelösszeg: 2 000 000 Ft Referencia THM: 9,92 % Futamidő: 36 hónap Havi törlesztőrészlet: 64 065 Ft Fix, éves ügyleti kamat: 9,50 % A fizetendő teljes összeg (önrész nélkül): 2 306 340 Ft

A 220Volt Magyarország Kft. webáruháza a Magyar Cetelem Bank Zrt. hitelközvetítője, a bank a hitelbírálathoz szükséges dokumentumok meghatározásának, a hitelbírálatnak a jogát fenntartja, valamint az ajánlati kötöttségét kizárja. További részletek áruhitel pultnál, az általános szerződési feltételekben és a vonatkozó hirdetményekben. https://www.cetelem.hu/segedlet/dokumentumok Érvényes: 2017. március 01-től visszavonásig érvényes.

Ügynöki tájékoztató

a)
Cégnév: 220volt Magyarország Kft.
Székhely: 1062, Budapest, Váci út 1-3
Cégjegyzékszám: 01-09-978961
levelezési cím: 1062, Budapest, Váci út 1-3
felügyeleti hatóság megjelölése: Magyar Nemzeti Bank (központi levélcím: H-1534 Budapest BKKP Postafiók: 777., Központi telefon: (36-1) 4899-100, központi fax: (36-1) 4899-102, E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu)
b)
Társaságunk a Magyar Nemzeti Bank által a közvetítőkről vezetett nyilvántartásban szerepel. A nyilvántartást ellenőrizni lehet a fenti elérhetőségeken, illetve a https://www.mnb.hu/ honlapon keresztül.
c)
Társaságunk függő közvetítőként a Magyar Cetelem Zrt. megbízó nevében és javára jár el, a megbízó érdekeit képviseli,
d)
Társaságunk a pénzügyi szolgáltatási szerződés megkötéséért közvetítői díjazásban nem részesül.
e)
Társaságunk a jelzáloghitelhez vagy a fogyasztónak nyújtott ingatlanra vonatkozó pénzügyi lízinghez kapcsolódó - a hitel és pénzkölcsön, valamint pénzügyi lízing nyújtásától, továbbá a pénzügyi szolgáltatás közvetítésétől elkülönülő - személyre szabott ajánlások adása (hiteltanácsadás) szolgáltatást nem nyújt
f)
Társaságunk, illetve a Magyar Cetelem Zrt. megbízó biztosítja, hogy az ügyfél Társaságunk magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban (személyesen, telefonon) vagy írásban (személyesen vagy más által átadott irat útján, postai úton, telefaxon, elektronikus levélben) közölhesse.

Társaságunk a szóbeli panaszt valamennyi, az ügyfelek számára nyitva álló helyiségben, annak nyitvatartási idejében, ennek hiányában a székhelyén minden munkanapon 8 órától 16 óráig, a telefonon közölt szóbeli panaszt minden munkanapon 8 órától 16 óráig, elektronikus eléréssel - üzemzavar esetén megfelelő más elérhetőséget biztosítva - az írásbeli panaszt folyamatosan fogadja. A Magyar Cetelem Zrt. a székhelyén minden munkanapon 8 órától 16 óráig, a telefonon közölt szóbeli panaszt minden munkanapon és a hét egy munkanapján (hétfőn) 8 órától 20 óráig, elektronikus eléréssel - üzemzavar esetén megfelelő más elérhetőséget biztosítva - az írásbeli panaszt folyamatosan fogadja. Társaságunk, illetve a Magyar Cetelem Zrt. a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Társaságunk, illetve a Magyar Cetelem Zrt. az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését követő 30 napon belül megküldi az ügyfélnek. A hitelező valamint Társaságunk szolgáltatásával vagy eljárásával kapcsolatos panasz elutasítása vagy fogyasztó számára kedvezőtlen kezelése esetén a fogyasztónak minősülő ügyfél az alábbiakhoz fordulhat:

  1. A szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita rendezése érdekében a polgári perrendtartás szabályai szerint bírósághoz fordulhat, vagy a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. A Pénzügyi Békéltető Testület: aktuális elérhetősége: Pénzügyi Békéltető Testület H-1525 Budapest Pf.:172., telefon: +36-40-203-776.


  1. Magyar Nemzeti Bankról szóló törvény fogyasztóvédelmi rendelkezéseinek megsértése miatt, a Magyar Nemzeti Banknál fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményezhet; Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank 1534 Budapest BKKP Pf. 777, telefon: 06-1-4899-100, e-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu .


A panasz elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 naptári napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén a fogyasztónak nem minősülő ügyfél bírósághoz fordulhat.

© 2017 - 220volt Magyarország Kft. | A feltüntetett árak, képek, leírások tájékoztató jellegűek és nem minősülnek ajánlattételnek, az esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget. look by colordonor