Kérdések
Vásárlói tájékoztató

Kedves Vásárlóink!
Számunkra fontos mindannyiunk egészsége, ezért a kormány döntéseit szem előtt tartva átmenetileg változtatnunk kell a mindennapos működésünkön.
A későbbiekben ezen az oldalon találod a koronavírus miatt életbelépő változtatásokat, melyek érinthetik a szállítást, az üzleteink nyitva tartását és egyéb ügyintézéseket, az oldalt folyamatosan frissítjük!
Amennyiben lehetőséged van rá, bolti átvétel helyett válaszd a csomagautomatákat vagy a házhoz szállítást! A 220volt felkészülten várja a következő időszakot, a kollégáink minden higiéniai előírást betartanak.
Ügyfélszolgálat
Keresd kollégáinkat bizalommal az info@220volt.hu e-mail címen vagy 0612363040-os telefonszámon a megszokott ügyfélfogadási időn belül!
Csomagküldés
Az áruszállítást zavartalanul működik, így jelenleg ez a legbiztosabb és legbiztonságosabb módja a rendelésed átvételének. Ha sürgős számodra a megrendelt termék, tájékozódj expressz szolgáltatásaink között! Mindent megteszünk, hogy raktáros kollégáink és a futárjaink a lehető leghigiénikusabb módon juttassák el a kívánt terméket hozzád! Felhalmozott hatalmas azonnali árukészlettel várunk a továbbiakban is, jelenleg hozzávetőleg 20.000-féle terméket árulunk, amiből közel 10.000 azonnal megvásárolható nálunk!
Használt beszámítás: VISSZATÉRTÜNK!
A használt eszközök beszámítása újra lehetséges hétköznap 13-18 óra között a Béke téri üzletünkben. Az ügyintézés menete nem változott, tehát előzetes időpont egyeztetés szükséges a hasznalt@220volt.hu címen vagy a +36 20 281 1138-as telefonszámon! (Nyitvatartási idő és telefonos ügyfélszolgálat: 10-18.) Ne feledjétek, a kollégáink és saját egészségetek védelmének érdekében a boltunkban kötelező a maszk viselése! Amennyiben nincs lehetőséged beszerezni a megfelelő védőfelszerelést az időpontod előtt, 1 db sebészeti maszkot biztosítunk számodra.
Bolti nyitvatartás és maszkviselés
ÚJ INFORMÁCIÓ:
2020.05.18-tól Béke téri üzletünk is visszaáll a normál nyitvatartásra, a Boráros téri viszont technikai okokból május 20-ig még 15 óráig tarthat nyitva. Kollégáink és saját egészségetek megőrzésének érdekében kérjük, viseljetek maszkot! Akinek nincs lehetősége a rendelés személyes átvétele előtt védőfelszerelést beszerezni, a bejáratnál ingyenesen biztosítunk számára 1 db 3 rétegű sebészeti maszkot.
2020.05.18-tól boltjaink tehát az alábbiak szerint tartanak nyitva minden korosztály számára, időbeli korlátozás nélkül:
- Béke tér: Hétfőtől Szombatig 9-19 óra, Vasárnap 10-18 óra között *A kormány által meghatározott szigorító intézkedések miatt, hétfőtől szombatig csak a 18:30-ig sorszámot húzott vásárlóinkat tudjuk kiszolgálni. Megértésüket köszönjük.
- Boráros tér(05.20-tól): Hétfőtől Péntekig 10-18 óra között (hétvégén zárva)
- Szeged: Hétfőtől Péntekig 9-17 óra között (hétvégén zárva)
A szegedi és Boráros téri üzletünkben az értékesítőkön kívül egy időben maximum 2 személy tartózkodhat az üzletben. Kérünk benneteket, hogy ez esetben a bolton kívül egymástól megfelelő távolságra várakozzatok! A Béke téri boltunk alapterülete egyelőre nem indokolja azt, hogy limitáljuk az egy időben az üzletben vásárlók létszámát, de az ide betérőket is kérjük, hogy a többi vásárlótól megfelelő távolságra várakozzon!
Ami további segítség számunkra:
- Üzleteink a délelőtti órában is zavartalanul üzemelnek, nyitástól 12 óráig lecsökkent a várakozási idő. Ha teheted, időzítsd ebbe az intervallumba a vásárlást!
- Kérjük, üzleteinkben lehetőség szerint bankkártyával fizess, ezzel is csökkentve a készpénzes forgalom általi fertőzés lehetőségét!
- Legalább 1 méteres távolságot tarts a többi vásárlótól a kasszánál történő fizetéskor!
- Vásárlásod egyedül végezd üzleteinkben!
- Kérjük türelmed és megértésed a kialakult helyzetben az eladóink és a többi vásárló felé!
Garanciális ügyintézés és elállás
Felhívjuk figyelmed, hogy a személyes garanciális ügyintézés visszavonásig szünetel!
Ez idő alatt az alábbi online GARANCIÁLIS HIBA BEJELENTÉSE űrlap kitöltésével jelezheted felénk a nálunk vásárolt termék garanciális hibáját vagy elállási szándékodat.
Meghibásodott termék esetén:
Töltsd ki az alábbi online Garanciális hiba bejelentése űrlapot, az Egyéb megjegyzés rovatban tüntesd fel a vásárláskor kapott nyugta/számla sorszámát, és ügyintézőink a lehető legrövidebb időn belül felveszik veled a kapcsolatot!
Távollevők között kötött szerződésekre vonatkozó 14 napos fogyasztói elállás esetén:
Töltsd ki az alábbi online Garanciális hiba bejelentése űrlapot, a Hiba leírása rovatban tüntesd fel, hogy "Elállás", az Egyéb megjegyzéshez pedig írd be a vásárláskor kapott nyugta/számla sorszámát! Az űrlap beküldése után a lehető legrövidebb időn belül ügyintézőink felveszik veled a kapcsolatot!
Hol találod a számla és nyugta sorszámát? ITT megmutatjuk
Fotós oktatás
A járványra való tekintettel a fotós oktatásaink átmenetileg szünetelnek. Természetesen (a tükörreflexes és MILC fényképezőgépek vásárlása esetén ajándékba kapott vagy a megvásárolt) oktatási kuponokon lévő érvényesség a helyzetre való tekintettel meghosszabbodik, és a veszélyhelyzet elhárulta után is részt lehet majd venni a későbbiekben kiírt oktatási időpontjaink valamelyikén.
További részletek: Az oktatás aloldalán
Hangsúlyozzuk, hogy minden intézkedés a Ti érdeketekben is történik, mert azt szeretnénk, ha a továbbiakban is teljes biztonságban és nyugalomban vásárolhassatok nálunk és azt a minőséget tudjuk nektek nyújtani, amit már megszokhattatok Tőlünk.
Mindenkinek jó egészséget kíván a 220volt csapata és köszönjük a megértéseteket!
Maszkok készletről:
FFP2 KN95 védőmaszk (10db-os kiszerelés)


