Kérdések

Vásárlói tájékoztató


#HÁZHOZVISSZÜK

Kedves Vásárlónk!

Számunkra fontos mindannyiunk egészsége, így a kormány döntéseit szem előtt tartva az ONLINE térben állunk továbbra is rendelkezésedre.

Habár üzleteinkben 2021. március 8-21. között személyesen nem találkozhatunk, de a 220volt.hu oldalon keresztül várjuk rendelésedet! A bolti átvétel helyett változatlanul biztosítjuk a futárszolgálatos házhoz szállítást, ezúttal budapesti címre futárdíj nélkül kézbesítjük a csomagod! Ezen kívül választhatsz a hozzád legközelebb eső Pick Pack Pont átvevő helyek és a Foxpost csomagautomaták közül is.

Mindent megteszünk, hogy raktáros kollégáink és futárjaink a lehető leghigiénikusabb módon juttassák el a kívánt terméket hozzád! Hatalmas árukészlettel és felkészülten várjuk a továbbiakban is megrendelésed. Jelenleg hozzávetőleg 20.000-féle terméket árulunk, amiből közel 10.000 azonnali szállításra kész!


Az alábbiakban hasznos információkkal látunk el a vásárlási és ügyintézési folyamatokkal kapcsolatban!




2021. március 8-21. között minden üzletünk ZÁRVA tart, ezzel együtt pedig a használt beszámítás és a garanciális személyes ügyintézés, a fotós oktatás és a fotóstúdió bérlési lehetőség is szünetel!

Csomagküldés és INGYENES házhoz szállítás

Az áruszállítás zavartalanul működik!

Újonnan leadott megrendelésedet Budapesten belül díjmentesen szállítjuk házhoz kapacitástól függően 1-3 munkanapon belül.

Ha sürgős számodra a megrendelt termék, tájékozódj expressz szolgáltatásaink között!

Pick Pack Pontos átvétel során minden esetben informálódj az adott átvételi pont nyitvatartásáról, a Foxpost csomagautomaták telítettségét pedig ellenőrizheted a rendelés leadása során az automata kiválasztásánál.

Kiemelt termékeink kiszállítását országszerte ingyenesen vállaljuk!

Ahogyan eddig is, most is mindent megteszünk, hogy a raktáros kollégáink és a futárjaink a lehető leghigiénikusabb módon juttassák el a kívánt terméket hozzád!

Ügyfélszolgálat

Keresd kollégáinkat bizalommal az info@220volt.hu e-mail címen vagy +36 1 236 3040-os telefonszámon a megszokott ügyfélfogadási időn belül! Ügyfélszolgálatunk megnövelt létszámban várja hívásodat vagy e-mailedet a vásárlásod előtt, közben vagy az azután felmerülő kérdéseiddel kapcsolatban!

Bolti nyitvatartás

2021.03.08. és 03.21. között üzleteink a kihirdetett kormányrendelet értelmében zárva tartanak.

Ez idő alatt nem fogod tudni kiválasztani a Kosárban a "Személyesen veszem át a 220volt egyik üzletében" átvételi módot!

Várható nyitás: 2021.03.22.

Garanciális ügyintézés, elállás

Amennyiben a zárva tartás alatt gondod akad a megvásárolt termékkel, kérjük, az alábbiak szerint járj el!

Ez idő alatt az alábbi online GARANCIÁLIS HIBA BEJELENTÉSE űrlap kitöltésével jelezheted felénk a nálunk vásárolt termék garanciális hibáját vagy elállási szándékodat.

Meghibásodott termék esetén:

Töltsd ki az alábbi online Garanciális hiba bejelentése űrlapot, az Egyéb megjegyzés rovatban tüntesd fel a vásárláskor kapott nyugta/számla sorszámát, és ügyintézőink a lehető legrövidebb időn belül felveszik veled a kapcsolatot!

Távollevők között kötött szerződésekre vonatkozó 14 napos fogyasztói elállás esetén:

Töltsd ki az alábbi online Garanciális hiba bejelentése űrlapot, a Hiba leírása rovatban tüntesd fel, hogy "Elállás", az Egyéb megjegyzéshez pedig írd be a vásárláskor kapott nyugta/számla sorszámát! Az űrlap beküldése után a lehető legrövidebb időn belül ügyintézőink felveszik veled a kapcsolatot!

Hol találod a számla és nyugta sorszámát? ITT megmutatjuk


Fotós oktatás

A járványra való tekintettel a fotós oktatásaink átmenetileg szünetelnek. Természetesen (a tükörreflexes és MILC fényképezőgépek vásárlása esetén ajándékba kapott vagy a megvásárolt) oktatási kuponokon lévő érvényesség a helyzetre való tekintettel meghosszabbodik, és a veszélyhelyzet elhárulta után is részt lehet majd venni a későbbiekben kiírt oktatási időpontjaink valamelyikén.

További részletek: Az oktatás aloldalán

Használt beszámítás

A használt eszközök beszámítására csak korlátozott keretek között van lehetőség. Az ügyintézés e-mailben zajlik, tehát keresd kollégánkat a hasznalt@220volt.hu címen, leveledben tudasd velünk, hogy milyen használt fotós terméket szeretnél értékesíteni. Ha beszámíttatnád a felszerelésed, akkor azt is nevezd meg, hogy mit vásárolnál helyette. Amennyiben a leveled feldolgozásra kerül, tájékoztatunk a lehetőségekről.

Gyakran ismételt kérdések

Hangsúlyozzuk, hogy minden intézkedés a Ti érdeketekben is történik, mert azt szeretnénk, hogy a továbbiakban is teljes biztonságban és nyugalomban vásárolhassatok nálunk és azt a minőséget tudjuk nektek nyújtani, amit már megszokhattatok Tőlünk.

Mindenkinek jó egészséget kíván a 220volt csapata és köszönjük a megértéseteket!

Maszkok készletről:


Maradj otthon és rendelj online!

Feliratkozás hírlevélre


A hírlevél feliratkozással a 220volt Magyarország Kft. az Ön által megadott e-mail címre az adatai alapján hírlevelet küld, és üzleti célú ajánlataival felkeresheti. A hírlevél feliratkozásával Ön önkéntesen hozzájárul a Hírlevél Adatkezelési Tájékoztatásban foglalt adatkezeléshez. Bármikor jogosult az adatkezelésről tájékoztatást kérni, az adatok helyesbítését vagy törlését igényelni az adatvedelem@220volt.hu email címre küldött levélben. Az Ön által rendelkezésre bocsátott adatok valódiságáért felelősséget nem vállalunk. Hírlevelünk Adatkezelési Tájékoztatóját itt olvashatja
© 2021 - 220volt Magyarország Kft. | A feltüntetett árak, képek, leírások tájékoztató jellegűek és nem minősülnek ajánlattételnek, az esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget. look by colordonor