Kérdések
Vásárlói tájékoztató
Kedves Vásárlónk!
A kormány legfrissebb döntései alapján újra kinyitottuk a boltjainkat, így nagy örömünkre megint tudunk személyesen is találkozni Veletek!
Boltjaink mostantól a megszokott nyitvatartással várnak benneteket, természetesen betartjuk a kormány előírását, miszerint 10 négyzetméterenként csak egy vásárló tartózkodhat az adott üzletben, vagyis a lehető legnagyobb egészségügyi biztonságban érezhetitek magatokat a személyes vásárlás során is!
Mindent megteszünk, hogy az eladóink, raktáros kollégáink és futárjaink a lehető leghigiénikusabb módon juttassák el a kívánt terméket hozzád! Hatalmas árukészlettel és felkészülten várjuk a továbbiakban is megrendelésed. Jelenleg hozzávetőleg 20.000-féle terméket árulunk, amiből közel 10.000 azonnal elérhető és raktáron van!
Az áruszállítás természetesen zavartalanul működik!
Ha sürgős számodra a megrendelt termék, tájékozódj expressz szolgáltatásaink között!
Pick Pack Pontos átvétel során minden esetben informálódj az adott átvételi pont nyitvatartásáról, a Foxpost csomagautomaták telítettségét pedig ellenőrizheted a rendelés leadása során az automata kiválasztásánál.
Kiemelt termékeink kiszállítását országszerte ingyenesen vállaljuk!
Keresd kollégáinkat bizalommal az info@220volt.hu e-mail címen vagy +36 1 236 3040-es telefonszámon a megszokott ügyfélfogadási időn belül! Ügyfélszolgálatunk várja hívásodat vagy e-mailedet a vásárlásod előtt, közben vagy az azután felmerülő kérdéseiddel kapcsolatban!
Az üzleteink mostantól a megszokott nyitvatartási időben állnak a rendelkezésetekre.
Az alábbi online GARANCIÁLIS HIBA BEJELENTÉSE űrlap kitöltésével jelezheted felénk a nálunk vásárolt termék garanciális hibáját vagy elállási szándékodat.
Meghibásodott termék esetén:
Töltsd ki az alábbi online Garanciális hiba bejelentése űrlapot, az Egyéb megjegyzés rovatban tüntesd fel a vásárláskor kapott nyugta/számla sorszámát, és ügyintézőink a lehető legrövidebb időn belül felveszik veled a kapcsolatot!
Távollevők között kötött szerződésekre vonatkozó 14 napos fogyasztói elállás esetén:
Töltsd ki az alábbi online Garanciális hiba bejelentése űrlapot, a Hiba leírása rovatban tüntesd fel, hogy "Elállás", az Egyéb megjegyzéshez pedig írd be a vásárláskor kapott nyugta/számla sorszámát! Az űrlap beküldése után a lehető legrövidebb időn belül ügyintézőink felveszik veled a kapcsolatot!
Hol találod a számla és nyugta sorszámát? ITT megmutatjuk
A járványra való tekintettel a fotós oktatásaink átmenetileg szünetelnek. Természetesen (a tükörreflexes és MILC fényképezőgépek vásárlása esetén ajándékba kapott vagy a megvásárolt) oktatási kuponokon lévő érvényesség a helyzetre való tekintettel meghosszabbodik, és a veszélyhelyzet elhárulta után is részt lehet majd venni a későbbiekben kiírt oktatási időpontjaink valamelyikén.
További részletek: Az oktatás aloldalán
Az ügyintézés e-mailben zajlik, tehát keresd kollégánkat a hasznalt@220volt.hu címen, leveledben tudasd velünk, hogy milyen használt fotós terméket szeretnél értékesíteni. Ha beszámíttatnád a felszerelésed, akkor azt is nevezd meg, hogy mit vásárolnál helyette. Amennyiben a leveled feldolgozásra kerül, tájékoztatunk a lehetőségekről.
Azt szeretnénk, hogy a továbbiakban is teljes biztonságban és nyugalomban vásárolhassatok nálunk és azt a minőséget tudjuk nektek nyújtani, amit már megszokhattatok Tőlünk.
Mindenkinek jó egészséget kíván a 220volt csapata és köszönjük, hogy ennyien minket választotok!
Maszkok készletről:
